marți, 8 noiembrie 2011

booking a weather

Visăm la vacanța de vară/iarnă/paște/ramdam/luna de miere etc., le visăm, le planificăm, facem sacrificii, ne pregătim din timp, încărcăm aparatul foto. Câți dintre noi nu s-au întors din astfel de vacanțe dezamăgiți pentru că din cauza vremii nefavorabile nu s-au putut bucura de meleagurile pe care ajunseseră și la care visaseră atâta timp. Până la urmă ce ne face vacanța frumoasă? VREMEA. De ce nu ne-am duce la o agenție de turism și să cerem o vacanță "27 de grade, cer senin, vânt moderat,7 zile din 7" iar agenția doar pe baza unor astfel de informați să ne facă o ofertă. Eih bine așa s-au gândit si doi studenți de la Școala de Publicitate din Miami. Așa a prins viață proiectul Book by weather. Nu îți alegi destinația ci vremea. Interesant este că tot ceea ce trebuie să alegeți este vremea dorită, suma de care dispuneți și orașul de unde plecați în excursie. Ce e și mai interesant este că destinația vacanței o aflați cu doar câteva zile înainte. O idee simplă pentru unul dintre cele ma mari branduri din lume, Virgin.

Advertising School: Miami Ad School, Hamburg, Germany
Instructor: Tara Lawall
Art Director: Glen Hansen
Copywriter: Otilia Dobrea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu